Minus 5 kg w 14 dni: sprawdzona zrównoważona dieta, która uszczupli Twoja biodra

Krąży pogłoska, że aby szybko schudnąć, wystarczy przestać jeść na jakiś czas, ale ta opcja nie jest ani do końca skuteczna z powodu efektu jojo, ani ze względów zdrowotnych…

Aby zdrowo tracić zbędne kilogramy należy wybierać odpowiednią dietę. Zrównoważona dieta to taka, w której organizm otrzymuje wszystkie niezbędne składniki odżywcze w odpowiednim stosunku.

Oznacza to, że wykluczamy nadmiar kalorii, zmniejszamy porcje. Jesteś syty, czujesz się świetnie, a waga spada.

Dieta na 5 dni

Dzień 1

Rano  Na pusty żołądek 30 minut przed zjedzeniem wypij szklankę wody z sokiem z cytryny. Na śniadanie: 200 ml jogurtu 0% tłuszczu z 1 łyżeczką otrębów owsianych, 2 jajka. Po 40–60 minutach po śniadaniu herbata lub kawa bez cukru.

Dzień  200 g zielonej sałatki (rukola, liść sałaty lub szpinak) i warzywa, 150 g gotowanej piersi z kurczaka, kromka chleba pełnoziarnistego.

Wieczór  350 g zupy marchewkowej, herbata bez cukru.

Dzień 2

Rano  Na pusty żołądek 30 minut przed zjedzeniem szklanka wody z sokiem z cytryny. Na śniadanie 100 g   chudego twarogu z posiekanym koperkiem i pół papryki, zielona herbata bez cukru.

Dzień  350 g kremu z marchwi i 50 g gotowanej piersi z kurczaka.

Wieczór  Sałatka z połówki awokado, ziół i 100 g kukurydzy z puszki, skropiona sokiem z cytryny i oliwą z oliwek. 2 kromki chleba z otrębów owsianych.

Dzień 3

Rano Na pusty żołądek 30 minut przed zjedzeniem szklanka wody z sokiem z cytryny. Na śniadanie 200 g płatków owsianych na wodzie bez cukru z dodatkiem suszonych moreli, suszonych śliwek i rodzynek. Zielona herbata bez cukru.

Dzień Gulasz z cukinii, 200 g ryby morskiej na parze.

Wieczór Sałatka z połówek awokado, ziół i 100 g kukurydzy z puszki skropionych sokiem z cytryny i oliwą z oliwek. 2 kromki chleba z otrębów owsianych.

Dzień 4

Rano Na pusty żołądek 30 minut przed zjedzeniem szklanka wody z sokiem z cytryny. Na śniadanie: 200 ml jogurtu 0% tłuszczu z 1 łyżeczką otrębów owsianych, 2 jajka. Po 40–60 minutach po śniadaniu herbata lub kawa bez cukru.

Dzień Gulasz z cukinii, 200 g ryby morskiej przyrządzonych na parze.

Wieczór 250 g sałatki ze startego selera, marchwi i jabłka, doprawione oliwą z oliwek i sokiem z cytryny. 2 kromki chleba z otrębów owsianych.

Dzień 5

Rano Na pusty żołądek 30 minut przed zjedzeniem szklankę wody z sokiem z cytryny. Na śniadanie: 100 g chudego twarogu z posiekanym koperkiem i pół papryki, zielona herbata bez cukru.

Dzień sałatka 250 g z tartego selera, marchewki i jabłka, doprawione oliwą z oliwek i sokiem z cytryny, 1 klops z piersi indyka.

Wieczór 200 g zielonej sałatki (rukola, sałata liściowa lub szpinak) i warzywa, 20 g twardego sera, 1 kromka chleba z otrębów owsianych.

Podstawa tej diety są produkty bogate w białko i błonnik. Jednocześnie zmniejsza  ilość węglowodanów do wymaganego minimum.

Menu diety obejmuje otręby owsiane, dlatego przez cały czas ważne jest picie co najmniej 2 litrów wody dziennie. Jest niezbędna do zapobiegania zaparciom i do przyspieszenia metabolizmu .

Ten cykl powtarzamy 3 krotnie, w jednym 5 dniowym cyklu schudniemy 1-1,5 kg.

Podziel się tym prostym, ale skutecznym sposobem na utratę wagi ze znajomymi!

You might also like

Leave A Reply

Your email address will not be published.

error: Zakaz kopiowania treści!