Ta sałatka z marchwi jest przepyszna, jem codziennie wieczorem i chudnę.

Każda kobieta ma swoje tajemnice szczupłej sylwetki . Niektórzy nie jedzą po szóstej, inni liczą kalorie, zatrzymują się na siłowni i próbują wszelkiego rodzaju diet. Większość diet opiera się na ścisłych ograniczeniach dietetycznych lub żywności, na którą nie każdy może sobie pozwolić.

Oczywiście awokado i łosoś są niezwykle zdrowe, ale cena?

Kiedy moja matka gotowane surówka z marchwi, ona zawsze mi mówił: „poprawne kolację lepiej niż jakakolwiek dieta” . Do dnia dzisiejszego kontynuuje pocieranie marchewki każdego wieczoru i pozostaje w świetnej formie przez 68 lat!

Sałatka z marchwi

Indeks glikemiczny marchwi w postaci surowej wynosi 35 jednostek, w gotowanym – 85. W świeżej roślinie korzeniowej zachowane są wszystkie włókna i witaminy, więc marchew będzie bardzo przydatna dla tych, którzy chcą schudnąć. Jest przydatny w surowej marchewce do jedzenia!

Ale angażowanie się w sok z marchwi nie jest tego warte, chociaż zawiera tylko 56 kcal na 100 g, ale może powodować silną reakcję alergiczną. Dzienna dawka soku z marchwi nie powinna przekraczać 350 ml.

Nawet jeśli nie liczysz kalorii w gotowanych daniach, pokochasz tę sałatkę. Jest bardzo zdrowy, smaczny i jednocześnie niskokaloryczny – tylko 88,9 kcal na 100 g. To idealna kolacja: nie będziesz głodował, ale dzięki marchewce trawienie poprawi się i metabolizm zostanie przywrócony.

SKŁADNIKI

  • 330 g marchewki
  • 4 jajka
  • 60 g śmietany
  • 1 ząbek czosnku
  • sól do smaku

Chociaż nie mam problemów z figurą, bardzo często gotuję sałatkę z marchwi z jajkiem . Zazwyczaj nie ważę składników, ale biorę 3-4 średniej wielkości marchewki i 2-3 łyżki kwaśnej śmietany. Sałatka jest przeznaczona na 3-4 porcje.

GOTOWANIE

1. Obierz marchewkę i zetrzyj ją.

2. Jajka na twardo można pokroić w kostkę lub ruszt.

3. Dodaj zmielony czosnek i sól. Jeśli nie lubisz czosnku, używaj dowolnych przypraw.

Wymieszaj i usiądź do kolacji!

Jest to podstawowy przepis, ale w razie potrzeby można dodać nasiona sezamu, dyni lub lnu, jabłka, rzodkiewki, rodzynki, tarty ser, gotowane mięso. Smak się poprawia. Ale jeśli jesteś na ścisłej diecie, przed gotowaniem sałatki z marchwi , policz kalorie i zważ wszystkie składniki.

Jeśli lubisz łatwą do przygotowania sałatkę witaminową, pokaż przepis znajomym w sieciach społecznościowych. Najlepsza opcja na obiad nie została znaleziona. A jakie danie polecasz jako ostatni posiłek? Nie zapomnij napisać do nas w komentarzach.

You might also like

Leave A Reply

Your email address will not be published.

error: Zakaz kopiowania treści!